W aktualnie prowadzonych projektach zatrudniamy w sposób ciągły ponad 150 przedstawicieli medycznych i handlowych. Stale uzupełniamy bazę osób gotowych w krótkim czasie podjąć pracę. Dzięki temu możemy szybko odpowiadać na potrzeby naszych Klientów na terenie całego kraju. Zarządzamy zespołem sprzedażowym i ponosimy wszystkie koszty związane z jego utrzymaniem. Nasi Partnerzy mogą skupić się na określaniu strategicznych celów marketingu swoich produktów.
Produkty
PANACEUM - dedykowana sieć sprzedaży
Budujemy zespół przedstawicieli medycznych i zarządzamy projektem na wszystkich etapach. Rekrutację, szkolenia i sprzedaż prowadzimy zgodnie z oczekiwaniami Klienta, uwzględniając specyfikę produktów.
ANTIDOTUM - krótkie akcje promocyjne
Wynajmujemy przeszkolony zespół przedstawicieli medycznych w celu okresowego zwiększenia promocji, np. w odpowiedzi na działania konkurencji, podczas wprowadzania nowego produktu na rynek, przed sezonem sprzedażowym.
SUPPLEMENTUM - uzupełnienie zespołu sprzedaży
Włączamy naszych przedstawicieli medycznych do zespołu sprzedażowego Klienta, aby zastąpić chwilowo nieobecnych pracowników lub wzmocnić promocję produktu.
We wszystkich prowadzonych projektach zapewniamy zarządzanie zespołem, szkolenia oraz wsparcie konsultingowe - analizę potrzeb, planowanie promocji, dostosowanie dynamiki sprzedaży do wymogów i możliwości Klienta.
Podstawowe zasady
przedstawiciel posiada wyższe wykształcenie medyczne, farmaceutyczne lub pokrewne
przedstawiciel zawsze reprezentuje wyłącznie jedną firmę farmaceutyczną
przedstawiciel przechodzi profesjonalne szkolenia sprzedażowe i produktowe przed rozpoczęciem pracy oraz w trakcie jej trwania
kierownik projektu monitoruje wszystkie aspekty prowadzonej promocji oraz odpowiada za jej efekty i realizację oczekiwań zleceniodawcy
kierownicy regionalni kontrolują pracę przedstawicieli i odpowiadają za lokalne wyniki sprzedaży
System zapewnienia jakości
raportowanie wykonanych wizyt - tradycyjne lub drogą elektroniczną
potwierdzanie odbytych wizyt pieczęciami przez lekarzy
sprawdzanie raportów - liczby wizyt, wyboru lekarzy, rozkładu w czasie i regionie
wizyty podwójne z kierownikiem regionalnym lub kierownikiem projektu
szkolenia wspomagające dotyczące sprzedaży i produktów